Εμπνευσμένες από την αρχιτεκτονική της Φλωρεντίας, την εποχή της Αναγέννησης και τις καλλιτεχνικές της δράσεις, καθώς και την ανάγκη να εκφράσουν το πάθος τους για την τέχνη του αρώματος, τρεις γυναίκες αποφάσισαν να δημιουργήσουν μια 100% Ιταλική μάρκα αρωμάτων, την "Teatro Fragranze Uniche" (όπως αποκαλείται στην Ιταλική γλώσσα).
Teatro brand creators
Το brand Teatro ταυτίζεται με τη μοναδική ατμόσφαιρα που βιώνει κανείς όταν εισέρχεται στο θέατρο, τη σκηνή, τους ηθοποιούς, τους έντονους χαρακτήρες που συναντούμε σε μια θεατρική σκηνή αλλά και στην πραγματική ζωή μας.
Teatro brand meaning

ΕΚΡΗΞΗ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ

Τα αρώματα Teatro ζωντανεύουν τις μοναδικές αναμνήσεις, στιγμές και συναισθήματα που βιώνουμε όταν ταξιδεύουμε, όταν συναντούμε την τέχνη και όταν βιώνουμε κάτι νέο, ενώ παράλληλα μας προκαλούν αισθήματα τόσο νοσταλγίας για το παρελθόν, όσο και ενθουσιασμού για το μέλλον. Ένα καλειδοσκόπιο οσφρητικών αισθήσεων και πολύτιμων εμπειριών, που δίνουν τη θέση τους σε νέες αισθησιακές στιγμές και εκφράζονται με τη μορφή των καλύτερων αποσταγμάτων, χυμένων σε εξαιρετικά μπουκάλια αρώματος. 

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Η Ιταλική εταιρία Teatro Fragranze Uniche έχει αναπτύξει μια αποκλειστική συλλογή αρωματικών προϊόντων υψηλής ποιότητας σε συνεργασία με επιλεγμένους αρωματοποιούς, σχεδιαστές και τους κορυφαίους τεχνίτες της Φλωρεντίας, όλοι τους καθοδηγούμενοι από τα βαθύτερα ένστικτά τους, τη γνώση και την πλούσια εμπειρία τους στο αντικείμενο.

teatro brand values

Το in-house εργαστήριο της εταιρίας αποτελεί ένα κέντρο συνεχούς έρευνας και καινοτομίας. Το feedback των πελατών μας αξιολογείται συνεχώς, με παράλληλη παρακολούθηση των τελευταίων τάσεων και της μόδας.

Με όραμα και πνεύμα καινοτομίας, η Teatro Fragranze Uniche φέρνει ένα νέο κύμα δημιουργικής ενέργειας στο αντικείμενο των αρωματικών χώρων. Οι πολλαπλές πλευρές του έργου μας εκφράζονται στην εκλεπτυσμένη ευαισθησία της δημιουργίας αποκλειστικών χειροποίητων αρωμάτων made in Italy. Ένας κόσμος αρωμάτων από την Teatro Fragranze Uniche, όπου το κίνητρο του σχεδιασμού, της συσκευασίας και της παρουσίασης του προϊόντος αντικατοπτρίζει την ολότητα και την ένταξη.

Η έννοια του κύκλου είναι καθολική, ιερή και θεϊκή και αποτελεί μια μικρή ένδειξη του τέλειου στρογγυλεμένου σχήματος ενός αρχαίου αμφιθεάτρου.